Банана

Банана

Бананите се лесни и содржат калиум, влакна, манган и витамин Ц, што ги прави одлични за децата. Тие ви помагаат полесно да заспиете, да го зајакнете имунитетот како и да го задржите калциумот во телото. За да додадете банана во вашето смути, излупете ја и исечете ја на 2 или 3 парчиња и додадете ја во чашата. 

Здравствени придобивки

  • Зрелите банани ја олеснуваат мачнината во стомакот
  • Без извор на енергија, одлични се за сите спортисти
  • Содржат триптофан, кој се претвора во серотонин, а помага во подобрување на расположениете и помага полесно да се опуштите
  • Може да помогнат во намалување на крвниот притисок

Одбирање

Одбирајте банани кои немаат темни дамки. Најдобро е да се конзумираат кога ќе започнат да се појавуваат мали точки. Созреаните банани можат да се чуваат на собна температур 3-4 дена или во фрижидер, до 2 недели (лушпата може да потемни но, бананата внатре ќе биде здрава). За да ги замрзнете бананите, излупете ги и ставете ги во пластични кеси.

Принтај
Top